5 wad bycia niskim.

giraffesWszyscy, którzy znają mnie osobiście wiedzą, że jestem niska. Kiedy byłam młodsza to słyszałam czasem, że chyba skończył się wzrost, kiedy stałam po niego w kolejce. Na taki tekst zwykle odpowiadałam, że przynajmniej rozum dostałam.

Moje 156 centymetrów wzrostu to super sprawa i jestem pogodzona z tym, że w górę już nie urosnę, to jednak dzisiaj piszę wady takiego wzrostu.

Z czym musisz się zmierzyć, kiedy jesteś niski.

  • Twoja twarz jest na wysokości gestykulujących rąk, czasem na wysokości łokci, albo barków.

Niestety boleśnie odczułam to na sobie już kilka razy. Zazwyczaj sytuacja wygląda tak: ktoś coś mówi, a ja zbyt blisko podchodzę i dostaję ręką prosto w twarz. Czasem też podejdę do kogoś, albo kogoś mijam, kiedy nagle ta osoba próbuje się energicznie odwrócić. I mój nos jest zazwyczaj akurat na drodze temu komuś.

  • W niektórych sklepach nie dosięgasz do rzeczy leżących wysoko.

Wyobrażacie sobie jakie to (nomen omen) poniżające? Kiedy muszę podejść do jakiegoś pracownika, albo innego losowego, wyższego ode mnie człowieka i poprosić o ściągnięcie czegoś z półki. Dodając do tego w ogóle fakt odezwania się do obcej osoby to okropne uczucie.

  • Ciężko Cię znaleźć w tłumie.

I prawie zawsze wszyscy Ci zasłaniają to, co dzieje się na scenie. Koncerty, kino, Msza w kościele są ekstra, jeśli tylko uda mi się znaleźć w miarę z przodu. Jeśli chodzi o kino, to mam na myśli raczej te studyjne, bo w ogromnych, gdzie każdy rząd jest na schodku, raczej widzę wszystko.

  • Kiedy zamawiasz drinka w barze, zazwyczaj wystaje Ci tylko głowa.

I czuję się jak trzylatka, która sięga brodą ledwie ponad stół. Znacie ten wierszyk, prawda? A dodatkowo płacenie za drinka jest dużym dyskomfortem. No bo kiedy ostatnio płaciłeś komuś na wysokości Twoich oczu?

  • Jak ktoś potrzebuje niziołka albo hobbita do drużyny, to wybór pada na ciebie.

Bo kiedy zbieramy drużynę pierścienia, to ja jestem Frodem.

One thought on “5 wad bycia niskim.

  1. Monika

    Oj, Oj! Zapomniałaś o najważniejszej zalecie! 😀 Możesz sobie pozwolić na każde obcasy i nie musisz się martwić, że będziesz miała niższego chłopaka! Nie tak fajnie jest zawsze głową wystawać ponad tłum. A jak ktoś będzie rzucać cegłą, to nie Ty dostaniesz a jakaś wysoka żyrafa! 😀 Pozdrawiam!

    Like

    Reply

Leave a Reply

