22 fakty o mnie.

Fot. Łukasz Wons

Fot. Łukasz Wons

Z jakiegoś powodu lubię mówić o sobie. Więc, żebyście mnie bliżej poznali dzielę się faktami o mnie.

  1. Jestem oburęczna. A stało się tak właściwie przez przypadek. Kiedy byłam malutkim dzieckiem, moja opiekunka sadzała mnie sobie na kolanach i rysowała kształty, które ja miałam kolorować. Ona była praworęczna, więc ja, żeby nie tracić czasu brałam kredki do ręki lewej, żeby szybciej rysować. Później rodzice zauważyli, że wszystko robię prawą ręką, oprócz rysowania i pisania, więc poszli ze mną do poradni. Tam okazało się, że niby jestem praworęczna, ale i tak ta lewa mi została, więc teraz umiem pisać, jeść i myć zęby obiema rękoma.
  2. Potrafię potknąć się na prostej, równej drodze, a mimo to zdarza mi się tańczyć na scenie.
  3. W ogóle bardzo często zdarza mi się wejść w futrynę, walnąć biodrem o stół, nie wycelować dobrze w coś ręką. Dlatego często chodzę poobijana.
  4. Uwielbiam naleśniki. Mogłabym jeść je codziennie. Z serem, dżemem, suche albo z warzywami.
  5. Jak byłam w liceum, to byłam przekonana, że zostanę lekarzem. Na szczęście średnio napisałam maturę z chemii i poszłam na kognitywistykę. Którą uwielbiam ❤
  6. Nie umiem pływać i w ogóle jestem słaba w sporty.
  7. Nie znoszę zimna, mrozu, śniegu i zimy ogólnie.
  8. Uwielbiam czytać, ale w liceum nie przeczytałam żadnej lektury z wyjątkiem Pana Tadeusza, bo nie lubiłam polskiego. A teraz mi wstyd i to nadrabiam.
  9. Panicznie boję się dentysty, a to wszystko przez traumę z dzieciństwa.
  10. Uwielbiam kawę, jej zapach i smak.
  11. Nigdy w życiu nie paliłam papierosów, nawet nie spróbowałam. Uważam, że papierosy są obleśne, a jakbym miała zapalić, to przecież na pewno bym się poparzyła (nie ma znaczenia jak), a później śmierdziała. Fujka.
  12. Skończyłam szkołę muzyczną w klasie fortepianu. Ale już wszystko pozapominałam.
  13. Nie jestem weganką, ale uwielbiam kuchnię roślinną i prawdopodobnie kwestią czasu jest moje przejście na wegetarianizm, a później weganizm.
  14. Uwielbiam jeździć samochodem jako kierowca. Prowadzenie sprawia mi frajdę i mnie relaksuje.
  15. Mam bardzo słabą głowę do alkoholu, a kolejnego dnia po piciu zawsze czuję się jakbym była przeziębiona.
  16. Nienawidzę kiedy ktoś zdrabnia moje imię do Kinia. Kojarzy mi się z jakąś dziwną bajką o królikach i głupimi przezwiskami w stylu Kinia-cukinia.
  17. Bardzo lubię grać w planszówki, chociaż nie zawsze ogarniam wszystkie zasady. Mój małżonek jest w tym ode mnie milion razy lepszy.
  18. Mogę spać po 12 godzin na dobę i nigdy nie mam za dużo.
  19. A do tego regularnie zasypiam na filmach. Próbuję oglądać, ale przysypiam, później się przebudzam, ale nic nie pamiętam. Filmy, które tak “pooglądałam” to między innymi Epoka Lodowcowa 4, Transformersy 3, Sherlock Holmes, Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia i pierwszy odcinek House of Cards.
  20. Od gimnazjum nie jem masła. Ani margaryny.
  21. Kiedy jem albo mówię bardzo często przygryzam sobie policzki, za to chyba nigdy nie ugryzłam się w język.
  22. Mam 22 lata, chociaż bardzo często ludzie myślą, że mam mniej.

Dajcie znać, czy macie jakieś podobne dziwactwa, w końcu w grupie raźniej!

2 thoughts on “22 fakty o mnie.

Leave a Reply

